Drukte - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joep Jong - WaarBenJij.nu Drukte - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joep Jong - WaarBenJij.nu

Drukte

Door: Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

11 Januari 2008 | Suriname, Paramaribo

Door de drukte op het werk (ivm de vakantie van Mark) en naast het werk (de komst van Harm en Ellen) heb ik nog geen tijd en zin gevonden om het eerste stuk van 2008 te schrijven. Hopelijk heb ik niemand erg teleurgesteld.

Maar hou de site goed in de gaten, want in de loop van volgende week komt er hier een nieuw stuk inclusief foto's van oud en nieuw!

Gr,
Joep

• 11 Januari 2008 - 17:26

Henk Flierman:

Hoi Joep, de allerbeste wensen voor jou en al je dierbaren daar in de tropen. Ik wacht rustig je beschrijving af van al je belevenissen met o.a. de oudejaars rijstbollen en nieuwjaars bananenflappen. De "blijf op de hoogte" trigger meldt onmiddelijk onverbiddelijk de aankomst van je Surinamemail. Met vrindelijke groet vanuit een veel te warm (12C) en regenachtig drijfnat Holland, Familie Flierman.

• 11 Januari 2008 - 17:30

Ineke:

We wachten rustig af :-)))))))

• 12 Januari 2008 - 08:52

Aline:

Hallo Joep,

Wat flauw van Mark om jou met de drukte te laten zitten, terwijl hij lekker op de lange latten staat!!! Hoe oneerlijk...

We zijn benieuwd naar de oud en nieuw pics, want hier kon je geen hand voor de ogen, laat staan vuurwerk zien... Jammer...

Nou geniet nog even van het 'alleen' zijn, want wij moeten Mark en Henrike al weer snel missen....

Groetjes, Hugo, Marijn, Iwan en Aline

• 13 Januari 2008 - 11:47

Sietse:

Ik wacht met spanning af. Ondertussen EK schaatsen en weer een mooie voetbalzondag. Hou je haaks!
    Groeten!

• 14 Januari 2008 - 20:21

Michiel:

Teleurgesteld Joep, dat is het juiste woord. Teleurgesteld...

Michiel

P.S. 6 punten in 1 seizoen tegen Feyenoord daarentegen is weer minder teleurstellend:-)