Ome Joep! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joep Jong - WaarBenJij.nu Ome Joep! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joep Jong - WaarBenJij.nu

Ome Joep!

Door: Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

04 September 2008 | Suriname, Paramaribo

De titel van het stuk had eigenlijk moeten zijn "Ome Joep plaatst de foto's van Nickerie na dit weekend", maar dat paste niet, dus heb ik er maar "Ome Joep!" van gemaakt. Ook een sprekende titel toch?! Deze titel heb ik natuurlijk niet voor niks bedacht. Vanmorgen is mijn zus Annemieke (logisch dat het Annemieke is, Lisa is nog lang niet toe aan dat soort praktijken.....hoop ik) bevallen van een dochtertje, genaamd Fleur! Fleur is gezond en wel, maar weegt wel een beetje weinig (de eerste kenmerken van haar oom zijn al zichtbaar...) dus moet nog even in het ziekenhuis blijven. Dat neemt niet weg dat het een heerlijk gevoel is om een nieuw familielid te hebben.
Annemieke en Martijn, geniet van het ouderschap!

Dan even terugkomend op het restant van de oorspronkelijke titel: het weekend Nickerie. Het weekend was geweldig. Ik ben echter nog niet toegekomen aan het plaatsen van een stuk tekst + foto's. Echter ga ik dit weekend naar het dorpje Isadou in het binnenland, dus zal ik het stuk volgende week plaatsen. Foto's van Isadou kan ik niet beloven, aangezien de lens van mijn fototoestel niet terug zijn hok in wil.
Maar goed, volgende week volgen in ieder geval de foto's van het weekend Nickerie.

Gr,
Ome Joep

Ps. De foto's die ik ga plaatsen zijn gemaakt door Mark en Henrike en zijn ook al te zien op www.travelmessage.nl/paramaribo

  • 04 September 2008 - 19:44

    Ineke:

    Hallo Ome Joep,

    Van harte gefeliciteerd met de komst van je nichtje Fleur. Natuurlijk ook Annemiek en Martijn van harte met jullie dochtertje. Opa en Oma ook van harte en geniet allemaan van deze mooie tijd.
    Dikke knuffels, Ineke

    p.s.
    Oma Trees ik zie je van de week wel in de sportschool

  • 04 September 2008 - 20:31

    Sietse:

    Gefeliciteerd Annemieke en Martijn en natuurlijk Ome Joep!

    Groeten,

    Sietse

  • 04 September 2008 - 23:10

    Oma Trees:

    Bedankt voor de felicitaties allemaal.
    We zijn heel blij met onze kleindochter Fleur. Ze ligt nu nog in het ziekenhuis, maar ze doet het goed, dus we hopen dat ze in het weekend wel helemaal bijgekomen is van de geboorte en daarna blij naar huis mag. We gaan morgen weer kijken hoe het met mam en dochter gaat. Ome Joep ga jij maar lekker naar Isadou we houden je op de hoogte. Groetjes Oma Trees

  • 05 September 2008 - 08:08

    Henk 10 Uur Geleden:

    Oh ja, even op de onderstreepte tekst klikken, dan verschijnt er een spelertje. Om 'Petit Fleur' af te spelen even op PopUp klikken......

  • 09 September 2008 - 20:30

    Viola:

    Hoi Joep,

    Tijd geleden! Sorry! Goed nieuws lees ik! Van harte gefeliciteerd met je nichtje! Bijzonder moment, jammer dat je zo ver weg zit, maar je haalt de tijd met haar vast nog wel in! Hopelijk is Fleur inmiddels al thuis en gaat het ook goed met moeders.
    Voor je het weet heb je haar vast en krijg je vast en zeker ook van die vaderkriebels! Hihi!
    Hier alles goed verder. Weer hard aan het trainen voor de Damloop. Houd je op de hoogte!
    Groetjes, Viola

  • 13 September 2008 - 17:36

    Papa Martijn:

    hey ome joep. klinkt goed hoor. ik ben ondertussen al druk begonnen met de joep bijspijker cursus zodat je een beetje bekend voorkomt als je straks thuis bent.

  • 14 September 2008 - 08:36

    Mama Miek:

    Hoi allemaal, bedankt voor jullie felicitaties! Het gaat allemaal goed met Fleur en we genieten lekker van d'r. Ze vraagt elke dag al wanneer haar oom Joep nou op Schiphol komt :).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Joep

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 110961

Voorgaande reizen:

01 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

01 Maart 2011 - 30 November -0001

Suriname deel 2

Landen bezocht: