Foto's laatste week Nederland en kerstborrel Unami - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joep Jong - WaarBenJij.nu Foto's laatste week Nederland en kerstborrel Unami - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joep Jong - WaarBenJij.nu

Foto's laatste week Nederland en kerstborrel Unami

Door: Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

27 December 2006 | Suriname, Paramaribo

In verband met een plotseling vertrek naar Brownsberg waar ik met Mark, Henrike, Ilja en Suzan deels kerst heb gevierd volgen nu pas de foto's van het vorige verhaal:

Laatste week Nederland:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3UZIVNVO

Kerstborrel Unamic
http://www.mijnalbum.nl/Album=T6FBVE3Z

Heel onpersoonlijk, ik weet het, maar bij deze wil ik iedereen alsnog hele mooie feestdagen toewensen...Helaas geen witte kerst heb ik begrepen. Een geruststelling: wij hier ook niet. Wij moeten het hier doen met 30 graden en een strak blauwe lucht...

Groeten,
Joep

Ps. Donderdag volgt het verslag van Brownsberg

  • 27 December 2006 - 18:38

    Wil:

    Ben ik toch weer eens als eerste met een reactie! Hoop dat Brownsberg een goed alternatief was voor de kerst zoals je die kent! Maar kerst in een strakke blauwe lucht vieren heeft ook wel z'n charmes. Ook alvast een prettige jaarwisseling gewenst een een dikke kus

  • 27 December 2006 - 18:40

    Miek:

    Hèhè, kunnen we je 'eindelijk' weer even zien!!! Leuk man! :-D
    En dan lijken de foto's die vorige week in Nederland zijn genomen toch wel weer heel ver weg...

    Bigi brasa, Miek

  • 27 December 2006 - 21:51

    Mam:

    Ziet er heel gezellig uit Joep. Ik bedoel het feestje van je werk. Ik ben ook benieuwd naar de foto's van de kerstdagen. Trouwens ook leuk dat er zo veel vrienden en familie op je site staan. Nu op naar het feest rond oud en nieuw. Daar maak je toch ook wel foto's van! Heel veel groetjes voor iedereen en veel geluk, liefde en gezondheid voor 2007!! Kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Joep

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 112085

Voorgaande reizen:

01 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

01 Maart 2011 - 30 November -0001

Suriname deel 2

Landen bezocht: